Iwanowice Włościańskie, dn. 01.12.2021 r.
SG.271.1.1.2021
Zapytanie ofertowe
(zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł)
Wójt Gminy Iwanowice zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług audytu wewnętrznego w 2022 roku.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
1) GMINA IWANOWICE
2) NIP: 682-16-34-453
3) REGON: 000537734
4) adres do korespondencji: ul. Ojcowska 11, 32 – 095 Iwanowice Włościańskie
5) telefon/faks do korespondencji: 12 388 40 03 fax 23
6) e-mail do korespondencji: sekretariat@iwanowice.pl
7) Strona internetowa : www.iwanowice.pl
8) Godziny urzędowania: poniedziałek 800 -1700
wtorek – czwartek 800-1600
piątek 800-1500
9) Znak sprawy: SG.271.1.1.2021 (w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem).
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.01.2022 roku do 31.12.2022 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Gminy Iwanowice w realizacji celów i zadań Gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.
2. Usługa swoim zakresem obejmuje:
1) badanie systemów zarządzania i kontroli;
2) przeprowadzenie zaplanowanych minimum 2 zadań audytowych zgodnie z przepisami ustawy
i według standardów określonych przez Ministra Finansów;
3) zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego;
4) sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za 2022 r. w terminie do 31.12.2022 r.;
5) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego;
6) prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego;
7) opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego na 2023 rok;
8) aktualizację procedur audytu wewnętrznego (w miarę potrzeby).
3. Wymagania Zamawiającego:
1) usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy
o finansach publicznych;
2) wymagania dodatkowe dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:
a) co najmniej 2 – letnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego,
b) znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,
c) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) znajomość rachunkowości budżetowej,
e) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
f) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
g) znajomość ustawy o systemie oświaty i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
h) znajomość przepisów dotyczących prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji.
3) wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio
o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia;
4) do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Usługodawcy, którzy wykonali bezpośrednio
w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 5 zadań audytowych
w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy
o finansach publicznych.
III. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.12.2022 roku.
IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny
Nr
Nazwa kryterium
Waga
1.
CENA
100 %
Sposób oceny ofert:
Kryterium – CENA BRUTTO – 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt., inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
najniższa cena spośród złożonych ofert
Ocena punktowa CENA = ——————————————————– x 100
cena badanej oferty
V. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY
1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania,
2) oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy
o finansach publicznych,
3) kopie poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych),
4) potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 5 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (np. kserokopie umów, referencje, rekomendacje itd.),
5) zgodę osób fizycznych na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018, poz. 1000 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE CENOWEJ
1) cena wskazana przez w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje,
2) podana cena będzie ceną ryczałtową,
3) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
1) ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 10 grudnia 2021 r.
w dowolnej formie:
a) w wersji papierowej na DZIENNIK PODAWCZY lub do skrzynki podawczej znajdującej się przed Urzędem w siedzibie Zamawiającego, ul. Ojcowska 11,
32 – 095 Iwanowice Włościańskie,
b) w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem e-PUAP,
2) oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Złożenie oferty w wyznaczonym terminie.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
X. INFORMACJA O SPOSOBIE POWIADOMIENIA O WYNIKACH PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
XI. Podpisanie zamówienia/umowy
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci realizację przedmiotu umowy.
XII. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Skarbnik Gminy – Joanna Domajewska, tel. 12 388 40 03 wew. 31.
data 01.12.2021 r.
Szczegóły dostępne pod adresem strony internetowej:
https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2024709,zapytanie-ofertowe-wykonanie-uslug-audytu-wewnetrznego-w-2022-roku.html