Zapytanie ofertowe – Wykonanie usług audytu wewnętrznego w 2022 roku

Zapytanie ofertowe – Wykonanie usług audytu wewnętrznego w 2022 roku

Iwanowice Włościańskie, dn. 01.12.2021 r.

SG.271.1.1.2021

Zapytanie ofertowe

(zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130 000 zł)

Wójt Gminy Iwanowice zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług audytu wewnętrznego w 2022 roku.

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO

1) GMINA IWANOWICE

2) NIP: 682-16-34-453

3) REGON: 000537734

4) adres do korespondencji: ul. Ojcowska 11, 32 – 095 Iwanowice Włościańskie

5) telefon/faks do korespondencji: 12 388 40 03 fax 23

6) e-mail do korespondencji: sekretariat@iwanowice.pl

7) Strona internetowa : www.iwanowice.pl

8) Godziny urzędowania: poniedziałek 800 -1700

wtorek – czwartek 800-1600

piątek 800-1500

9) Znak sprawy: SG.271.1.1.2021 (w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem).

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.01.2022 roku do 31.12.2022 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.

Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Gminy Iwanowice w realizacji celów i zadań Gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.

2. Usługa swoim zakresem obejmuje:

1) badanie systemów zarządzania i kontroli;

2) przeprowadzenie zaplanowanych minimum 2 zadań audytowych zgodnie z przepisami ustawy
i według standardów określonych przez Ministra Finansów;

3) zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego;

4) sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za 2022 r. w terminie do 31.12.2022 r.;

5) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego;

6) prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego;

7) opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego na 2023 rok;

8) aktualizację procedur audytu wewnętrznego (w miarę potrzeby).

3. Wymagania Zamawiającego:

1) usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy
o finansach publicznych;

2) wymagania dodatkowe dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:

a) co najmniej 2 – letnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego,

b) znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,

c) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych,

d) znajomość rachunkowości budżetowej,

e) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,

f) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,

g) znajomość ustawy o systemie oświaty i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,

h) znajomość przepisów dotyczących prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji.

3) wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio
o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia;

4) do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Usługodawcy, którzy wykonali bezpośrednio
w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 5 zadań audytowych
w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy
o finansach publicznych.

III. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.12.2022 roku.

IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1.

CENA

100 %

Sposób oceny ofert:

Kryterium – CENA BRUTTO – 100%

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt., inne proporcjonalnie mniej według wzoru:

najniższa cena spośród złożonych ofert

Ocena punktowa CENA = ——————————————————– x 100

cena badanej oferty

V. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY

1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania,

2) oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy
o finansach publicznych,

3) kopie poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych),

4) potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 5 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (np. kserokopie umów, referencje, rekomendacje itd.),

5) zgodę osób fizycznych na przetwarzanie danych osobowych.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018, poz. 1000 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE CENOWEJ

1) cena wskazana przez w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje,

2) podana cena będzie ceną ryczałtową,

3) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

1) ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do 10 grudnia 2021 r.

w dowolnej formie:

a) w wersji papierowej na DZIENNIK PODAWCZY lub do skrzynki podawczej znajdującej się przed Urzędem w siedzibie Zamawiającego, ul. Ojcowska 11,
32 – 095 Iwanowice Włościańskie,

b) w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem e-PUAP,

2) oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Złożenie oferty w wyznaczonym terminie.

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

X. INFORMACJA O SPOSOBIE POWIADOMIENIA O WYNIKACH PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

XI. Podpisanie zamówienia/umowy

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci realizację przedmiotu umowy.

XII. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Skarbnik Gminy – Joanna Domajewska, tel. 12 388 40 03 wew. 31.

data 01.12.2021 r.

Szczegóły dostępne pod adresem strony internetowej:

https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2024709,zapytanie-ofertowe-wykonanie-uslug-audytu-wewnetrznego-w-2022-roku.html

Poprzedni Awaria prądu w Urzędzie Gminy

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek